2 januari 2007

Oh, I wish I was a punkrocker

God Jul och Gott Nytt År lite i efterskott, Glad Påsk och Midsommar i förskott så jag har det bortgjort :D

Har haft en underbar ledighet, har varit i Kåge hos föräldrarna nästan hela tiden.
I julklapp fick jag en massa underbara saker till lägenheten, bland annat en perfekt sängkappa, tre ljusstakar i svart och så ett othello. Kanske inte räknas som inredningspryl, men det är så underbart roligt. I minute to learn a life time to master :D

Sen så fick jag en en ikearesa, har långa listan klar redan, massor som jag vill ha. Tror pappa som lovat att hålla plånboken kommer att protestera. Haha, sista helgen i januari bär det av.

Förresten så är det färdigt i lägenheten nu, eller iaf avloppet, vattnet, elementen och badrummet.
Blev heeelt underbart fint :D


Förresten så har jag tydligen varit dålig på att visa bilder på resten av lägenheten. Vardagsrummet/sovhörnan ser iaf ut så här:



På en av bilderna ser ni ljusstakarna som jag fick av mamma och pappa, ännu sitter inga ljus i dem då det inte fanns några hemma. Skämmes :D

Vad tycker ni, blev det bra?

1 kommentar:

Anonym sa...

Kanonbra! Och vilka fina ljusstakar, jag har något liknande själv från 50-talet. Kul med design som kommer igen. :-)