8 januari 2007

Sjuk och trött idag, men äntligen tillbaka i Lule!

Haha, komiskt, måste bara ställa en fråga. Kan människor snappa upp smittor från katter??
H kräktes i går så det stod härliga till. I natt började jag också, så nu ligger vi och mår illa tillsammans i sängen. Stackars oss.

Igår kom jag upp till Lule, helt underbart att vara hemma, passade på att ta några kort med pappas kamera men batterierna tog slut fortare än fortast.









Fick förresten en utmaning av Cleopethra om vilken inredningspryl hemma jag inte skulle kunna göra mig av med. Har svårt att välja, men jag tror att det får bli skinnfotöljen som ni ser på det första kortet på översta "raden". Den stod i huset när mamma och pappa flyttade in där för många år sedan och nu bor den hos mig.

Förresten, kolla in min nya julstjärna, köpt nu på rean, några dagar till kan man ju ha uppe den.
Den är köpt på Fem rum i Kåge, och kostade ursprungligen 349, men på rean kostade den 104,50. Finns även en liten Buddha i det förstret, köpt på indiska på rean för 25 kr och den är underbart söt.

Inga kommentarer: