5 januari 2007

Det snurrar en utmaning i bloggvärlden.

Här kommer mitt bidrag till denna utmaning, i min tur uppmanar jag, Josse. Alla andra är ju redan utmanade :D Varsågoda alla, gissa vilken av följande fem är inte sann? :P

1. Min vhs-spelare är ca 25 år gammal och jag har inte haft någon dvd-spelare förrän för ett år sedan, och den hittade jag dessutom.

2. Jag är så mörkrädd att om jag inte sover med någon så är det alltid på minst 4 lampor i min lägenhet.

3. Jag har över 10 tavlor med olika mer eller mindre kända pinuppor, 6 av dem används för tillfället i lägenheten.

4. Jag är beroende av min mobil och pratar i telefon för över 1000 kr i månaden.

5. Jag avskyr färgen gult.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gissar bort nr 4.

Anonym sa...

Jadu sofia... jag tänkte gissa på nr 1 men alltså.. 4an låter inte klokt! (ursäkta om det nu ÄR sant :P )
Men jag säger nr 4!

Anonym sa...

Jag gissar på nr1. Hoppas jag har rätt!