29 november 2006

Banana pancakes

Det regnar idag, inte alls speciellt trevligt. Fast det har väl rengat i nästan två veckor nu.. och advent är det snart, men det regnar ändå.
Killarna har iaf gjort ett sjukhellsickes jobb de senaste dagarna, nästan så man blir stolt över dem.
Dom har bland annat borrat upp för rören som ska gå till de nya elementen (dock borrade dem av antennkabeln, ajjjabaja) Men det löste dom på 10 minuter så jag hann se pappas triss-skrap.



Morgonen har varit händelserik på många fler sätt också, kikade på en av listorna som sitter på min dörr och fann att de hade satt upp en annan offert med fler saker på som jag inte beställt.
Gorm gorm, fick ringa och höra vad som hänt, men det fanns fler som jag lika förvirrade som jag.



Badrummet börjar nu ta form, allt golv är borta och istället ligger där fyllningsmaterial ( Nått som ser ut som leka-kulor) OCh dom nya rören är ditsatta.



Men lyckligast är jag ändå över köket, avloppet är ditsatt, men jag har inget vatten än. Men kranen, den älskade kranen, oj så fint det blev med den :) Fast nu måste jag ju byta både skiva och diskho :D Ser inte klokt ut, en riktigt blank och fin kran, men en sunkig ho och en sunkig bänkskiva..

Men se, det blev riktigt riktigt fint ändå :D




I afton åker jag bort, ska åka till föräldrarna och överraska, dom tror att jag kommer att åka med dem från lule på söndag. Men jag åker ned redan efter föreläsningen idag :) Kommer därför inte uppdatera bloggen förrän tidigast söndagkväll.

Ha det gott allihopa och blogga på :)

/Sofia

Dagens låtrekomendation: Jack Johnsson - Banana pancakes

Inga kommentarer: