20 januari 2007

En lista...

Hittade en lista hos Engslycka, som jag kände att jag verkligen ville fylla i.

Favoritalkohol: Drinken Betty
Favoritfärg: Rött
Framtidsplan: Att ta examen och få ett jobb som jag trivs med samt leva lycklig och frisk.
Tre prylar till en öde ö: Sötvatten, Solskyddkräm och en båt
Är du vegetarian eller vegan? Nej, men äter ofta både vegetariskt och veganskt.
Hur många har du kysst? De går räkna på en hand :)

Hur många piercings har du?
Tre st i öronen, har haft ytterligare två i öronen och en i läppen.
Två saker du skulle vilja ha: Ett bankkonto fyllt med pengar åt bara mig och världsfred.
Önskehångel: Daniel, alltid Daniel :)
Pommes eller mos: Hemmagjort mos :)
Strand eller storstad: Storstad
Något alla vet om dig: Jag är brutalt ärlig
Vad blir du glad av? Godhjärtade människor och massor av choklad.
Vad gör du när du blir ledsen? Gråter och blir arg.

Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar?
Mat.
Vad längtar du till? Att Daniel kommer hem och att få ta examen.
Favoritland: Sverige.
Favoritstad: Svårbestämt, för tillfället Luleå.
Favoritsnabbmatställe: Sushibar
Vad har du i glaset? Vatten.
Favoritsagofigur: Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump
Favoritte: Skogsbär
Favoritglass/ar: Cheesecake raz
Vilken film får dig att gråta? Sleepless in Seattle

Vad är skönhet?
Ett god gärning
Vad är lycka? Att få vara frisk, att få älska någon och slippa penga bekymmer.
Om du fick 1 miljon: Skulle jag betala lånet på lägenheten, resa till Malta och köpa en ny soffa.
När grät du senast? Inatt.
När skrattade du senast? Skrattar just nu.
Vad är du rädd för? Höjder, mörker, och ensamhet.
Vem är du rädd för? Källar Buen.

Favoritmat:
Mjöklfri mat med mycket grönsaker och gärna lite hetta
Maträtt du avskyr: Gröt och nästan all mat med fläsk-kött.
Favoritgrönsak: Majs
Favoritfrukt: Mango
Grönsak du avskyr: Har inte hittat någon än
Frukt du avskyr: Citron

Vacker människa: Min mamma och min mormor
Klok människa: Hanna, fast hon har nog glömt det.
Meningen med ditt liv: Att alltid göra det bästa av det man får.
Vad åt du till frukost? Två kiwifrukter och en morot.
Gillar du svarta kläder? Som bas eller kontrast, ja.
Vem hade du senast en seriös pratstund med? Hanna

Brukar du svära mycket?
Nej, brukar undvika det.
Största misstaget som du begått? Att ta studierna på större allvar än livet och välmåendet.
Har du pojkvän? Ja.
Nått du ångrar att du inte har gjort: Kramats mer.
Är du kär? Absolut. :)
Hur tidigt stiger du upp? Mellan 5:30 och 10:30 beroende på när jag lagt mig och vad jag ska hinna under dagen.
Gillar du att slåss eller? Nej.

Hur många timmar sover du per natt?
Mellan 5 och 10 timmar.
Saknar: Ett bra jobb och någon som ger mig en puss varje dag.
Kan du stå på händer? Jodå, men på mitt eget sätt :D
Favoritserie: OTH
Gröna eller röda äpplen? Gröna.
Senaste hångel? Daniel

Bra musik video just nu: Ingen aning..
Har du raggat på internet? Hmm, mjo. Men det gick bäst när jag inte raggade alls. :D
Bästa barnprogrammet: Björnes magasin.
Kärleken: Är underbar och livsviktig.
Religon: Kristendomen, dock inte aktivt utövande.
Amerikanskt eller brittiskt: British darling, always British.

Inga kommentarer: