25 februari 2007

Kvar att göra hemma...


Som jag skrev i ett inlägg igår så har jag massor jag måste göra i helgen.
Har knappt gjort nått så jag har massor kvar idag.

Har inte varit till glasåtervinningen än
Har inte diskat klart än.
Inte röjt i köket.
Har inte dammat, dammsugit eller skurat.
Inte badat och borstat katten.
Letat fram stjärnorna till onsdagens aktiviteter.
Brännt musik och spökhistorier.


Men jag har, städat undan i vardagsrummet, sorterat och vikt tvätt, om-organiserat garderoben, köpt skor, städat skrivbordet, städat badrummet från golv till tak, torkat av allt (tom vattenrören) och rensat avloppet. Klippt klorna på katten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag städade badrummet igår, ut med allti badrumsskåpet och nu är det så fint, så fint! :-)

Anonym sa...

Tjolahopp, hoppas saker och ting är bra. Kram.