24 februari 2007

Glatt märker jag...

... att jag faktiskt är saknad.

Har inte skrivit på ett tag, det har varit mycket. Livet känns inte allt för lätt.
Tänkte peppa mig idag, antingen före eller efter städningen med lite sko-shopping.
Skulle vara roligt att få ha nått knallrött eller så ikväll. Det är samba på Kafelino.
Sen kanske jag kilar vidare till Cleo. Vill fylla min helg med aktiviteter, inte vara ensam, inte behöva tänka.



Nu har jag bestämt dagens planer:
[x] Bädda
[x] Sortera tvätt
[x] Organisera garderoben
[x] Städa skrivbordet
[x] Köpa skor
[ ] Diska
[ ] Fixa och dona i köket
[ ] Städa badrummet
[ ] Fara till återvinningen med "lite" flaskor
[ ] Dammtorka
[ ] Dammsuga
[ ] Skura
[ ] Förfest hos Frida
[ ] Samba på Kafelino
[ ] Party på Cleo


I morgon får vi se vad det blir, hoppas att någon vill hitta på nått. Konstigt att det har varit en vanlig vecka, med lika mycket socialt liv som vanligt, men jag känner mig ensam.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har definitivt varit saknad! Förresten, jag skulle behöva din adress till ditt flyttkort. ;) SMS?