14 februari 2007

En helg och början på en ny vecka...

... idag har jag ont, men jag kommer inte att erkänna det för någon.
Igår hade vi didaktik med Birgitta, vi började dagen med idrott, ända fram till lunch.
Det kändes bram streachade med Gabbi och var som mjuk och rörlig. Åt lunch och åkte sen iväg mot Coop Arena med Robert, Susanna, Frida och Malin för att fortsätta dagens didaktikövningar.

På Coop Arena åkte vi skridskor i vad som kändes som tre långa dagar, huvudet värkte (glasögonen låg hemma på köksbordet) och fötterna också. Karlar tror att högklackat är plågsamt, jag vidhåller att skridskor är jävulens påfund :)
Holy smoke, vilken tatuering förresten, kunde jag inte tänka mig... :P


Och så en liten berättelse om helgen i bilder :



När den alltid så obligatoriska gruppbilden skulle tas kämpade vi på duktigt, vi fick till två "fina". Ett av resultaten var detta kort. Vad det var för kille som dök upp mitti har vi mindre koll på.






Hanna och Niklas svänger sina lurviga, om det var här vi körde cowboy lassot eller inte, har jag ingen aning om.
Vet bara att kvällen vart toklyckad, trots många om och men.





Josse, Elina och Pär. Sistnämnda ser ut att njuta av alla dansande flickor runt omkring leendet att dömma.
Grymt kul att träffa Pär, har nog inte sett till honom sen vi gick ut nian... (5 år sen typ)






Holger snokade snabbt reda på kassen där de procenthaltiga dryckerna låg, tur att han inte kan öppna lådor och komma åt kapsyl-öppnaren :D






Holger smyger försiktigt fram och snokar reda på vad Hanna skriver på msn, för lite orolig är han, hon kanske har hittat någon annan pojke än han?







Och så en fin bild på mig, har insett att alkohol+Sofia+kamera = katastrof.
Här har vi dock en av de lyckade :)









Snyggingarna Elina och Micke i mitt inte minst lika snygga kök.
Gud vad ni var snygga i håret!






Vi avslutar med kvällens gladaste bild, Hanna och Josse.

SMILE!






Oj, nu glömde jag bilderna på presenterna som kära mor ville se, men de kommer senare, jag lovar. Nu måste jag hoppa in i duschen, fixa håret och dra mig mot skolan.

Ha en fin alla hjärtansdag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHA kommentarer om Pärs smile var bäst! Jag var tvungen att skratta högt! Haha! :D

Tack än en gång för en supertrevlig kväll.. det måste vi köra en repris på, men helst inte till klockan 05.00 :P
Vi pensionärer klarar inte riktigt av det...

Sofia sa...

Haha, nej nej, inte till fem nästa gång. Nästa gång kör vi till morgonen gryr :)Ni får se till att inte stanna av eller så får pensionärerna se till att de är ordentligt utvilade till nästa gång :)
Tack för en härlig kväll!

Anonym sa...

Men vad fint du har här nu!! Visst har du väl gjort om lite ;)