24 februari 2007

Utmanad...

Phiiaa utamanade mig idag och glatt fyller jag i den och skickar vidare den till Cleo, Ida och Josse.

* 3 saker du ska unna dig själv i kväll: En drink, en dans och en kram.
* 3 saker du lyckats med och är stolt över:
Mig själv, mig själv och mig själv :D
* 3 saker du gillar med ditt utseende:
Mina ögon, mina bröst och mitt hår :)
* 3 saker du gillar med din personlighet: Jag är ärlig, godhjärtad och envis.
* 3 personer du kan ringa mitt i natten: Hanna, Stefan och mamma.
* 3 personer som sagt "jag älskar dig" till dig: Danniel, Hanna och Anna.
* 3 saker du uppskattar hos en medmänniska: Ärlighet, värme och integritet.
* 3 vänner du vill träffa snart: Stefan, Sofia och Hanna.
* 3 celebriteter du uppskattar: Sverker, Mathias och hmm, Robert Gustafsson
* 3 personer du utmanar att göra boost-listan: Cleo, Ida och Josse





Inga kommentarer: