10 februari 2007

Think outside the box...


... nyaste numret av Elle damp ned i brevlådan idag. Underbaraste väskan, under under underbaraste.
Jag är kär. Förälskad. Förförd.
En av de få väskorna från Louis Vuitton som jag verkligen gillar,
spetsen, kedjan, allt.





Men förra numret av Elle blev Holgers favorit, han kunde verkligen inte slita sig. Han släppte knappt blicken från
J'adore reklamen.
Inte ens för modebibeln som idag.






För övrigt så har jag pillat lite till i badrummet, har egentligen inga pengar egentligen. Men under en shoppingrunda i veckan fastnade jag för Wallstickern från danska SenSen. 45 kr, vilket fynd!

Den klistrades upp och det skars ut för fogarna, blev jätteläckert!





I helgen är söta Hanna hos mig, just nu sitter hon på sängen och fascineras över Holgers fina ögon. Och jag kan inte annat än att hålla med henne.
I morgon åker vi ned på stan för lite shopping, på eftermiddagen blir det hudvårdsklass och på kvällen blir det tooooookparty! Det ska bli så roligt att träffa alla. Synd bara att så många inte kunde komma, men det är inte min förlust, eller kanske lite. Men, dom missar nog årets fest.


Trevlig helg alla! Ta det lugnt, akta er för dumma tanter och köp senaste numret av Elle, bästa på länge, Dita Von Teese, Trendbibeln och mycket mycket mer. En klar rekomendation om man ska slänga 50 spänn i sjön :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi ses på några timmar!!! :D
Om jag inte stressat ihjäl mig... har lydnadsträning i Kåge klockan 13.00 - 15.30 ungefär... tur att jag lejt pappa dom kock och mamma som hårfrisörska. :)

Puss på dig! :)

Hannele på Hisingen sa...

Rolig bild på Holger :)

Anonym sa...

Gillade bilden på Holger... Haha, helt underbar!

Anonym sa...

Fräckt! :-)

Annela sa...

Åh, vad söt Holger är!!! Och väskan....