16 mars 2007

What about what I need?



Har sett Dreamgirls igen... har fastnat för en underbar låt... Family.
Den är så underbar. Den handlar om hur man inte bara kan tänka på sig själv utan att man måste tänka på andra också. Hålla ihop och kämpa. Känns som att den skulle kunna handla om livets alla delar egentligen. Familjen är ett träd, som behöver alla sina grenar för att vara komplett.



Sitter och lyssnar på soundtracket just nu...
Jag lyssnar på musik som får mig att känna mig, hmm, ja, förstådd just nu.






I morgon kommer Stefan och Jocke, på aftonen/kvällen kikar Jessika och Fredde förbi.
Och jag som hade tänkt plugga och vara duktig, det sket sig ju totalt verkar det som :D

Men det ska bli trevligt, en underbar distraktion från verkligheten. Nu ska jag städa, mata katterna, gå ut i solen och sen komma in med en positiv syn på allt :) Sounds good?









Längtar till solen, kollade kontona nyss, verkar ta lång tid att spara ihop till nån slags resa. Hade tänkt försöka ta mig till Malta under våren, men pengarna behövs tyvärr till livet här. Till böcker, grejer, kläder och nöjen. Till bussresor, mat, hyran, mobilräkningen och annat nödvändigt ont.



Malta var underbart, soligt, regning, skitigt, långsamt, stressigt och allt på samma gång. Inte alls som i Lule.









Bilderna är förresten på mig och mina älsklingar,
Danne, Holger och Atlas :)







But what about what I feel?
It's more then you...

1 kommentar:

Anonym sa...

Kikar in för att önska Dig en fin helg! :-)