19 mars 2007

H Ä N G B R Ö S T !

För några månader sen läste jag en underbar kolumn i aftonbladet av Kitty Jutbring.
Då och då tänker jag tillbaka på den, hur otroligt klockren den är. Idag är en sån dag, i morse när jag öppnade garderoben stod jag och funderade, bekväm bh som bara håller brösten på plats och inget mer, eller obekväm bh som formar lyfter och får dem att se två storlekar mindre?

Det blev den obekväma. Tyvärr, jag föll för min egen fåfänga. Det tror jag vi är många som gör.
Men jag älskar mina bröst, mjuka och ja, mjuka :D Så, låt ropen skalla, hängbröst åt alla!

Kvinnor, kroppar, bröst, rumpor och former :)





4 kommentarer:

Anonym sa...

Jadu ... kroppen drar helt klar söderut numera ... :)

Anonym sa...

Haha jag har faktiskt själv på sista tiden börjat fundera i samma banor! Kroppen utvecklas och inte blir man fastare inte! Men ÄLSKA dom ändå! ;D

Anonym sa...

Man kan ju se det som att man blir stabilare med åren, tyngdpunkten blir ju lägre och lägre.
Det måste väl vara possitivt!
Själv har jag ett axelparti som med åren börjat sänka sig neråt midjan..

Anonym sa...

Haha, vilka kul bilder! Vi borde älska våra bröst ändå mer än vad vi gör!!