25 mars 2007

I sanningens tecken...




... tänkte låta detta inlägg handla om temat, i sanningens tecken. Det kan bero på att jag är lite smått slutkörd idag. I fredags hade vi klassfest, sen blev det utgång, igår var det hockey, fest och sen utgång. Jag är så trött idag.
Några sanningar om helgen.
Tequila - oavsett vad andra säger så gillar jag det
Sneakers - kanske inte är sexigast på dans golvet, men skönast att gå hem i.
Lugg - är inte snyggt om man svettas lite
Hejjaramsor - passar inte på ett danssälle, jag hänvisar till olearys eller annan sportbar
Taxichauförer - är underbara människor, kvällens trevligaste samtal
Pizzaleverantörer - är det livsfarligt att le nån gång??
Skellefteå AIK - Kanske inte gjorde den bästa matchen, men dom vann :D
Söta flickor - ska inte vara ledsna, solen skiner, det är en ny dag. Nu ska vi le!
Ledsna pojkar - vill jag bara krama om.
RnB - borde spelas mer på STUK, trist musik i början av kvällen.
Salsainfluenser - borde finnas i alla dansanta låtar.
The Ark - gjorde en riktigt bra låt, det får vara helgens theme song.
Distansförhållanden - är inte roliga. Kom hem, du är så saknad så det går inte ens beskriva.

1 kommentar:

Anonym sa...

Subjektiviteten är sanningen! (Kierkegaard) :-)