23 mars 2007

En underbar lång dag

Planen lyder så här:

05:30 väckaren ringer, vana trogen snoozar jag och somnar om, där förlorade jag det vadet.
05:48 väckaren ringer för andra gången, nu vaknar jag och inser att jag förlorat vadet.

(vadet var att skicka ett sms 05:30 0ch ett 05:50 för att bevisa att jag var vaken)
07:30 vaknar av att katterna bråkar (de gör det fortfarande)
12:23 tar bussen in till stan för lunch med Frida, Johannes och David
13:00 kilar förbi jobbet och får schemat inför sommaren, dom andra drar på bolaget
Sen åker vi till porsön för, förförfest
17:00 träffar vi klassen utan för fällan och sen kilar vi iväg till pizzerian för lite käk

Och så var kvällen igång, vi får se vart den slutar men det ska bli grymt kul.
Roligt är också att jag kommer vara snyggast på stället i min nya klänning.
Till ska jag ha svarta tjocka strumpisar och så ska jag köpa ett svart band att sätta under bysten.




Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: