6 maj 2007

Okej okej okej...

Här kommer det alla väntat på.... tadaaaa, jag ska berätta om hur daten gick.

Det hela började på det inte så oberömda internet.
Fick ett roligt förslag från en kille som verkade både söt och trevlig som jag inte kunde tacka nej till.

På fredagen fick jag sluta tidigare på praktiken, stressade hem och ringde upp daten. Inget svar, lämnade ett meddelande och började städa. Han ringde upp, hade en härlig röst och föreslog att han skulle komma förbi på en timme ungefär. Okej tyckte jag och stressade på.

Efter en timme ringde han och sa att han var på området, snabbt kladdade jag på lite mascara och tittade mig i spegeln och gick ut för att möta honom. Gooooooode guuud så snygg han var.


Vi gick in till mig och satt o pratade i några timmar, sen gick vi in till stan och åt otroligt god mat. Båda gillar vitlök, vilken lyckträff då slipper man stinka vitlök själv. Efter några timmar var han tvungen att åka hem, fick skjuts hem och en jätte mysig kram.

Vi har sms:at rätt mycket sen dess och träffats en gång, två om man räknar med att vi hejjat på stan. Han har humor, underbara ögon, är jättetrevlig och framför allt så verkar han ha koll på sig själv och är inte vilse i livet.

Igår på stan träffade jag och mamma honom, hennes kommentar efteråt var "gör dig av med katterna och satsa på killen".

Vi får se, vi ska ses igen, men vad det blir vet jag inte, kan lika gärna bli ett trevligt mellanspel, bara vänner eller nått mer. Vi ser ju, men jag är inte svårflirtad på nått av de planen. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen ;)

Det låter så härligt! Är jätteglad för din skull och som många skrev till mig i samband med Gondolen-dejten ... njut av det som är och ev blir ... så får du se vad som händer ;)

Stor kram!