2 maj 2007

Ja kära mamma...

... det har hänt saker sen förra fredagen :)
Min kära mor beklagade sig idag att min blogg inte uppdaterats på 1½ vecka. Tyckte att det var väldigt sött, så här kommer en liten inventering av vad det senaste dagarna innehållit.

Hmm, få se, det var söndag sist jag skrev.

Måndag, tisdag var vanliga dagar på praktiken.
Onsdag slutade vi tidigare och åkte in till stan för shopping, bankärenden och annat trevligt.
Blev ett par jeans, två par skor och en väska. På kvällen gick vi in till stan och spelade biljard med Robert.
Tordag, hmm, vad gjorde vi torsdagen? Minns inte.
Fredag, party här hos mig med Evelina, Ofir, Frida och Robert. Middag på Teo's och sen vidare till Magma (värdelös klubb förresten)
Lördag, åkte till universitetet med Frida för att plugga, Johannes och Malin kom, vi stojjade och skojjade. Sen åkte jag och Frida in till stan, käkade mjukglass, träffade Ofir och Kristoffer och gick seda och solade.
Söndag, bio med Frida, vi såg vänner för livet, eller var det vänner för alltid. Minns inte. Filmen var iaf svår att sätta betyg på, både bra och dålig i omgångar. Men jag gillade den.
Måndag, åkte till bolaget och handlade lite öl och cider. Åkte sen vidare till bergnäset där Fridas familj bjöd på gomiddag! :) Sen kom Ofir och vi drack gott och lyssnade på musik och skvallrade. Sen kom Robert och hämtade oss, körde oss till en fest på Porsön där det var en massa okänt folk, men en Kristoffer och Maria hittade vi :) Efter festen drog vi vidare till Kåren. Party party, men Melody Club var inte mycket bra inte. Sen åkte jag hem, sov gott och så var det ..
Tisdag, plugg, plugg och plugg. Inte nått roligt hände.
Onsdag(idag) åkte til universitetet, käkade frukost med Frida och läste genom papprena. illa, kändes inte bra. Skrev provet, gick inte bra. For till stan med Frida, Malin och Johannes, käkade på max, hälsade på Ofir på jobbet. Gick en vända på stan, sen gick vi och solade och Johannes åkte hem. Nu sitter jag hemma, tittar på röran och har just bestämt mig för att jag ska städa nu.



Puss på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för uppdateringen!
:-) Trevlig helg!

Anonym sa...

Jamen daten då???????
:D