25 november 2006

I won't cry

God kväll på er kära läsare.

Kom hem idag klev ur skorna och insåg att det hade varit bättre att ha dem på då mina svarta strumpbyxor genast blev grå och dammiga vid fötterna. Raskt fram med dammsugaren, tror jag kommer måsta vänja av mig inför måndag då dom börjar riva i väggar och badrummet. suck

Är inte riktigt van att inte få ha det som jag vill hemma.

Hur som helst, ska uppdatera er om hur det går, det finns ett hål i golvet under diskbänken, jag ser ända ned i tvättstugan då det är ljust där. (Var tvungen att springa ned och tända bara för att kolla tidigare idag). Några nya rör har i alla fall tillkommit där under, men inget avlopp.





För övrigt så har jag julpyntat lite, bara för att sen måsta plocka ned det på söndag.
men då kan jag iaf säga att jag gjort jul :)



Dagens låtrekomendation är Elina Lanto - I Won't cry

2 kommentarer:

Anonym sa...

0 comments funkar ju inte - är det typ massor ni ska renovera?

Sofia sa...

Roomsercive - Badrummet ska hel göras om, allt ska bytas där. I köket byts bara blandaren just nu och avlopp och vatten. Sen så har jag en massa saker jag vill fortstta med. :)