27 november 2006

Hot in here, painter song

Vaknade med tre män i min lägenhet i morse... Varit med om värre mornar :D
Fast jag hade försovit mig så det var inte bara på gott.
Men men, jag kan ta det.

Dom har jobbat på duktigt idag, tror dom siktar på att vara färdiga innan jul. Riktigt bra!


Det som syns där elementen varit är nu i afton borttaget också så i köket är det grön och i vardagsrummet gult igen :)



Fortfarande sticker det ut rör under diskbänken och blandaren är inte bytt, kommer väl i slutet skulle jag tro då det är där det är minst jobb.



Badrummet går däremot inte att känna igen, finns ingenting kvar längre och väggarna är helt bara. Bilden nedan visar den fina sågen som bosatt sig på mitt hallgolv, den användes i badrummet och jag antar att den kommer riva min hallvägg också som det ser ut på listan.





Välkommen hem till mig, ehh, där under finns soffan, köksbordet, stolarna vardagsrumsborden, fotöljen, skrivbordet, hall möblerna och min säng.

Slå er ned, men kom ihåg att lyfta på plasten :D



Dagens låtrekomendationer: Nelly - Hot in here och Norah Jones - Painter song

Inga kommentarer: