18 juli 2007

Hurra!

Jag överraskar med ett litet inlägg idag (är man ledig så är man)

Vad som hitills har hänt i sommar är:

- Jag jobbar häcken av mig
- Jag har varit till Skellefteå på stadsfesten och hälsat på min familj! Underbart!!
- Jag har jobbat häcken av mig
- Björn hälsade på, underbart roligt! Hoppas vi ses snart igen!
- Jag fick en jättefin skulptur av Björn! Den bor numera på min hylla.

Sen har det väl inte hänt så mycket, jag har försökt hinna umgås med mina vänner, sova och äta.

I morgon kommer min vän Hanna upp på besök, jag ska laga goooood mat åt henne då och vi ska hinna prata om allt och inget :D På fredag jobbar jag FM och sen åker jag till Fällfors för en helgs jobb på Dragracingen .

Nu måste jag ta tag i mitt hem. (fast det blir nog att fika med Frida istället) Lev väl älskade vänner, jag ska försöka uppdatera oftare. Men jag kan inget lova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Å så bra att du kom in på en snabb-blogg! Kom snart tillbaka :)