30 juli 2007

Free you mind...

... and the rest will follow...

Sitter inomhus för tredje dagen i rad, nu är jag less. Eller ja, jag är jvligt bitter.
Har funderat över mitt liv, kom faktiskt inte fram till nått vettigt. Förrutom att jag både trivs och vantrivs. Jag älskar min lägenhet, jag älskar mina vänner här och framför allt jag älskar den här staden.

Men jag kan ju inte sticka under stolen med att jag saknar mina vänner i Umeå och Skellefteå, jag saknar Skellefteå som stad och Livet och rörelsen som var i Umeå. Men de hade inte det jag ville ha. Någonting saknades, har inte listat ut vad det var för nått än, men så är fallet. Luleå är det närmaste jag kommit att känna mig hemma på många många år.

Det som saknas nu, ja det är väl någon att dela närhet och kärlek med.

1 kommentar:

Anonym sa...

*L* ... så är det ... man kan sakna någon att hålla av och älska och hålla om. Men först och främst och viktigast är att trivas själv ;)