1 februari 2008

Sjukling

Hade en helt underbar födelsedag. Gubben mötte mig i stan när jag slutat med en jättestor och fin blombukett :D Rosa och vitt, han kunde inte ha prickat mer rätt. Sen åkte vi till Corsica och åt gó maten innan vi åkte vidare till "Hemmakväll" där JAG fick välja kvällens film. Det blev "Kärlek på menyn" :P Innan det var dags på film åkte vi ut till huset och pillade på med ingenting. Tänk, snart är det vårat :D Innan vi åkte hem för att kolla på film hälsade vi på hos Petters pappa.
Väl hemma tittade vi på filmen och myste, härligt. Vilken underbar födelsedag det blev. Tack gubben!


För övrigt...

Vet inte vad det är, men på sistone har jag dragit på mig varenda förkylning i Luleå stad.
Det är verkligen allt annat än roligt. Petter börjar tro att jag är hypokondrikerrrrrrrrrrr, kan man bli galen för mindre när man har dunkande huvudvärk och feber.


I helgen...

Är det storkalas här hos oss. 11 personer kommer på fika och 10 på middag, dags att börja röra på fläsket och få nått gjort känns det som. Hehe


Vi hörs sen kära vänner!

Inga kommentarer: