8 november 2007

Ledig - torsdag - snö

I morse medelade Petter från köket att det snöade, raskt hoppade jag upp. Underbart - SNÖ!!

Jag är ledig idag, Olle är här och det snöar! Kan det bli bättre? Jag tvekar..
Förresten så har min tatuering snart läkt, så till veckan ska jag börja och simma igen, ska bli skönt. På tal om tatueringen, så här blev resultatet (klicka på ordet "resultatet")

Idag ska jag och Olle ha en mysig dag i snön, snart ska vi gå hem till kissarna och mysa, sen kanske vi kilar upp till kronan, jag har inte bestämt mig än men det brukar vara vackert där.
Och sen till Olles fasa ska han få duscha för han luktar... Förlåt Olle, sur gammal rutten fisk. (det var en komplimang) Går förresten riktigt bra med Olle och katterna, inga rivsår än. :D

Ha en underbar dag kära vänner, återkommer kanske med lite bilder om ni har tur.

Inga kommentarer: