4 oktober 2007

En rutten torsdag...

... fast kanske inte totalt rutten, klockan är ju inte ens 10 ännu.

Vaknar tidigt, ont i ryggen och huvudet. Vad är nu detta? Måste ha sovit som en kratta.
Går till badrummet, HJÄLP! Glömde borsta håret efter duschen igår. Ser ut som ett troll.
Slår på datorn, den vill knappt starta. Måste göra nått åt den, innan den självdör.
Snubblar över en tvätthög, jag måste tvätta. BLÄ!
Bestämmer mig för att kolla i kalendern, nått kul måste ju vara inplanerat men jag hittar en lista på måsten.



[x]Lämna in sista lönerapporten
[x]Bestäm nästa veckas schema med M
[ ]Fråga M och hon var intresserad av skorna, annars lämna tillbaka
[ ]Gå till kommunal och skattekontoret.
[x]Fixa papper om lämpen o dyl. innan helgen (fixar körskolan på kursen)
[x]Kolla schemat inför den 12:e.
[ ]Boka tvätt-tid
[ ]Hämta ML's räkning

Listan uppdaterad 041007

Blä, vilken början på dagen. Sen så vet jag ju att jag inte är hemma innan 21:00 ikväll och att väckaren ringer 04:45 i morgon. Vilken underbar känsla! ;D

2 kommentarer:

bsvanelov sa...

Mmm så kan det vara ibland.

Men när allt är gjort... vad skönt!

Sagan Om Livet sa...

Hrm. Vilken början på dagen. Fast å andra sidan: Det kan bara bli bättre...